I fem år har Alanya kommune svart på 750.000 henvendelser

Alanya/Oslo: Ordføreren i Alanya, Adem Murat Yücel, benyttet anledningen til å besøke ansatte på servicesenteret i forbindelse med avdelingens femårsjubileum, skriver kommunen i en pressemelding.

Ordføreren skal ha prøvd seg som operatør i halvannen time hvor han svarte på alle innkommende henvendelser fra publikum ved å presentere seg som ordføreren.

Viktig knutepunkt i kommunens ansikt utad
Avdelingen skal være ganske viktig for kommunes omdømmebygging, noe som ga grunnlaget for at ordføreren takket hele teamet for deres effektive arbeid overfor innbyggerne i distriktet. Ifølge målinger gjennomført av avdelingen, Femårsjubileumet ble avsluttet med et restaurantbesøk i sentrum av Alanya, nærmere restauranten Shakespeare Coffee & Bistro.

Annonse


Fakta
* Kommunens servicesenter ble opprettet i 2015
* Tar i mot henvendelser, klager og synspunkter fra innbyggerne
* Har åpent 24 timer i døgnet
* Servicesenteret snakker flere språk
* Ifølge målinger gjennomført, skal avdelingen ha svart på 750.000 henvendelser siden oppstarten
* Avdelingen består av 15 ansatte hvorav 13 er kvinner skal vi tro, ifølge bilder fra gårsdagens besøk, som du finner helt nederst i artikkelen.

Slik kontakter du servicesenteret (inneholder eksterne lenker)

Se bilder fra ordførerens besøk

Annonse